
Zero Out All Despair!
Hello. This is the Chaos Zero Nightmare Team.
Take on Sortie while satisfying the five different conditions provided!
Chaos Zero Nightmare awaits your challenge.
[How to Participate]
1. Get your screenshot of the Result screen
2. Fill out the requested information using the format below
3. Post a comment on this announcement!
[Participation Example]
- Participating Category: Defier of Fate
- Server: Asia
- UID: 100000001742
※ To be eligible, ’The One Who Walks Through Hell’s Gate’ must be completed on LV.80, while the other 4 categories must be completed on LV.65 or higher
※ The screenshot MUST be the one that is saved through the ‘SHARE’ button!
▶ How to Save Screenshots (PC)
- Press the ‘Share’ button found on the upper right side of the Results screen
- The screenshot will be saved to you ‘Documents\Chaos Zero Nightmare’ folder
▶ How to Save Screenshots (Mobile)
- Press the ‘Share’ button found on the bottom right side of the Results screen.
- Press the ‘Save’ button found on the bottom of the screenshot screen
- The screenshot will be saved to your device’s Gallery.
※ Please Note
- This event will be conducted in accordance with the [Event Policy]. Please check the Event Policy for details.
- Please ensure that you enter the correct UID in order to receive instructions regarding reward delivery.
- Comments posted after the event period ends will not be considered valid entries for the event.
- If the UID is entered incorrectly, the prize may be forfeited. Responsibility for incorrect entries lies with the participant.
- Certain rules and scoring criteria may change depending on game updates or other circumstances.
- If your entry does not follow the event format, you may not receive the reward.
- Participation rewards and category raffle rewards may only be claimed once per account.
- Rewards will be sent to the account associated with the UID provided by the participant.
- Comments containing content that violates the Operation Policy will be excluded from the event.
Thank you.




I got "Songs of Conquest" and "Rogue Waters", which are being distributed for free for a limited time on Epic.
Also, I got the Android and iOS versions of "Wytchwood" on EPiC mobile.
And I got "MATILDA" and "足音恐怖(FOOTSTEPS TERROR)" on itch.io.
Thank you again for a lot today.




.



.


❄️ FlakeMission|June Day 07 #260607
Week 1 - Day 7 Started! Don't forget to check progress!

I want to live without worries, really~


Done with 20days login. Thanks CFPH




Heard that raids are a huge wall <<<<<unbeatable <<<<<hard mode
Starting with Echidna, which I've cleared the most in solo,
I thought I'd try a party play challenge and looked at the recruitment list
I couldn't understand what the party recruitment posts meant 🤦♀️
>>4-man DPS carry 1.5 first-timer ㅇ waiting at entrance, minimal participation, wing inquiry
>>Hard 13, experienced, daily chore
>>Hard DPS carry daily chore, looking for DPS (support)
Last time I asked a friend,
I heard about tri-hard >clear experience>semi-experienced>fully experienced,
Does 'carry party 1.5' mean the bus fee is 15,000 gold..?
But how do I pay? Do I trade in the dungeon..?
Does 'waiting at entrance' mean waiting at the entrance after entering...?
But in that party, there was a member who took off all their gear and was level 0.
Do everyone except the driver take it off before entering..? Why..?
It seems like 'minimal participation' means not participating in the auction.
But what is 'wing inquiry'? 🫨
I've only watched videos sporadically now,
I thought I'd join if there was a tri-hard party,
I just ended up reading a lot of terms I didn't understand 😂
By the way, even just watching the videos,
There's a huge, high, insurmountable wall between solo and hard mode.
I wonder if I should be going to normal mode first instead of attempting hard mode,
A thought suddenly crossed my mind 😂
I should look for normal mode strategy videos too!



Heehee




.




안녕하세요! 지난 5월 21일~24일 플레이 엑스포 진행 이후 늦은 후기 입니다!
목요일부터 나간 목도 지금은 돌아왔네요.
부스는 아시다시피 4일 모두 진행했고 제 입장에서는 목요일이 제일 힘들었습니다.
목요일은 평일이다보니 부스를 도와줄 사람이 없어서 저 혼자 설치하고 세팅했었습니다...

처음 부스에 막 도착했을 때의 모습입니다.
캐리어 가방 2개와 등신대 4개, 가방 하나를 혼자서 들고 온 상황이라 늦은 것도 늦은 건데 막막한 부분이 많았네요
대강 부스를 세우고 등신대도 세운 모습입니다. (처음 해봤는데 신기하네요)
목요일에 오신 분들은 아시겠지만 목/금토일의 부스 구조가 달랐습니다. 목요일은 한쪽을 통째로 등신대 4개로 막아둔 뒤 요 쪽에 테이블이 두 개를 뒀고 하나는 짐 올려두는 용도로 사용했습니다.
부스 내 테이블 배치를 바꾼 이유는... 아실 분들은 다 아실 거라고 믿습니다.
이 때 소음때문에 항상 크게 말하다보니 목요일 오후부터 행사 종료시점까지 목이 쉬었고 내내 두통이 있었던 것 같네요...
저희 말고도 소음 관련 문의 보낸 다른 부스분들이 계신 것 같은데, 결과적으로 문의를 보내도 전혀 해결이 안 되었습니다
목요일은 부스에 저 혼자 있다보니 아침, 점심, 저녁 6시까지는 아무것도 못 먹었습니다.
부스 방문해주신 분 중 한 분이 감사하게도 주신 사탕인데요
저거 덕분에 하루를 버텼습니다. 다시 한번 감사드립니다
목요일 저녁에는 금토일방문자분들이 알고 계신 구조로 부스를 조정했습니다.
벽면에 인기 투표 결과도 하나 붙어있네요.
자고로 스티커 수는 직접 세고 있습니다. ai를 써도 되긴한데 직접 세는 것이 마음 편해서 그렇습니다ㅋㅋ
금요일에는 예정과 다르게 뽑기판이 하루 먼저 시작되었습니다. 엇 왜 하루 먼저 시작해??? 하셨을 것 같아요
그 이유로는, 비주얼노벨 커뮤니티 쪽에서 금요일 방문자분들이 생각보다 계신다는 것 때문이었습니다!
항상 저는 혹시 모를 상황 대비해 뽑기판이나 등수 굿즈 등을 수량보다 많이 준비하고 있어서 금요일에도 뽑기판을 운영할 수 있었습니다.
금요일에 뽑기판에서 무슨 일이 있었냐면요...

원문 링크 : https://gall.dcinside.com/mgallery/board/view/?id=lovedelivery&no=289487
한 후원자분이 뽑기판을 통으로 모두 구매하셔서 16시에 1등상 2등상이 포함된 나눔이 진행되었습니다.
가위바위보는 놀랍게도 제가 진행했습니다. 평생 이런 적이 처음이었네요.
3,4등은 예정 수량보다 그냥 더 많이 해서 모두에게 나눠드렸습니다.
사실 뽑기도 꽝 많이 나오면 케어해드린다 하고 그냥 뱃지와 카드들을 더 드렸었죠. 원래의 부스 의도는 게임의 굿즈를 하나씩 가져가셨으면 좋겠다~이다보니 계획한 것 보다 더 많이 배부해드렸습니다.

요지는 모두가 뽑아가면서 기분 좋게 가셨으면 좋겠다~~ 였습니다. 아마 이 이 기조는 앞으로도 이어지지 않을까 싶네요

뒤에 2일차 투표 결과도 붙어있는 게 보이는군요
아! 그리고 여기가 사실 부스 인원들 비공식 입구였습니다.
오른쪽 휴대폰 부분을 벽에 기댈 수 있게 해놨습니다.
또한 부스에 많은 분들이 찾아와주셨는데요!
비타 500 상자, 빵, 음료수, 여러 귀한 굿즈들까지... 모두 감사히 받았습니다.

방문해주신 분이 주신 빵
원래 3개인데 하나는 순삭해버렸습니다.

음료수


엄청나게 귀한 굿즈 (집에서 찍었어요)
뒤에는 저희 펀딩 굿즈 장패드입니다. 저도 쓰고 있어요

제 본업 쪽 지인분이 방문해서 사다주신 커피

음료수

본업 쪽 지인분이 손수 만들어주신 주먹밥을 만들어주셨는데 정말 잘 먹었습니다.
방문하신 분들 중 보셨을 지 모르겠지만... 토요일엔 부스 아래에 쭈그리고 앉아서 점심을 해결했습니다.
여기엔 없지만 비타 500 상자 주신... 후원자분도 정말 감사했습니다.
사진이 없는 이유는 받자마자 7개를 먹어버렸어요... 그래서 사진이 없었습니다.
후원자 분들만 가지고 있다는 에코백 사진 크로스!!
저희 뽑기판은 시간상 시제품을 사용했는데 다음에 한다면 직접 제작할듯 싶습니다.
금, 토, 일 모두 오전~낮중으로 다 나가버렸고
이후에 찾아오신분들이 많이들 물어보셨으나... 다 나가서 없다고 밖에 말씀을 못드렸어요.

2026 플레이엑스포 기념 엽서 : 매진 --- 대체안으로 25년도꺼 드렸습니다
부스 부채 : 매진
부채 다 떨어져서 대체안으로 드린 뱃지 : 매진
STOVE 평가 인증 시 주는 액정 클리너 : 매진
뽑기 : 전량 매진
스팀 찜하기 보상 카드 : 은비 매진, 나머지도 거의 안 남은 상태
후원자 지급 4컷 만화 : 5권 미만으로 남았네요
저희가 위에 말씀드린 것과 같이 항상 여유분을 준비해두기 때문에 주요 배포 굿즈들은 다 넉넉히 1천개 이상으로 준비했는데도
이게 다 나갈 줄은 몰랐습니다.
추가로 더 놀랐던 점은... 뽑기 보상을 얻고 그걸 나눔해 주시는 분들이 정말 많았다는 점입니다.
아니 세상이 왜 이렇게 따뜻하지? 싶을 정도로 놀랐고 많은 분들이 즐겁게 굿즈를 받아가신 점들이 저희도 정말 좋았습니다.
그리고 커뮤니티 상에서 저희 작품을 좋아해주시거나 저를 알아봐주시는 분들이 많이 계셨는데
그 부분도 너무 신기했고 게임 관련해서 추가 이야기를 나누거나 싸인을 해드린 점이 너무 신기했습니다.
말씀주신 분들은 제가 다 기억하고 있습니다. 언제든 텀블벅 DM이나 메일로도 이야기주시면 제가 또 답변 드리도록 하겠습니다.
저희 부스 방문해주신 모든 분들에게 정말 너무나도 감사드리고 저희도 정말 좋은 추억 생겼습니다.
메일로도 연락 달라고 해주신 분들이 계신데 전달 받은 메일에도 늦지 않게 답변 드리겠습니다.
감사드립니다
대롱대롱~
그리고 다음 오프라인 행사, 온라인 일정도 기대해주세요
★부스 방문 혹은 플레이엑스포 굿즈 인증 이벤트도 5월 31일까지 진행 중이니 잊지 말아주세요!
- 참여 방법
커뮤니티 등에 굿즈 인증/자랑 글을 올린다!
+ 후원자라면 텀블벅 DM, 아니면 메일(elifgamesprojectvt@gmail.com)로 참여 인증을 보낸다
ㅊ







