가르바나믹하
14/06/2026
14/06/2026 04:05 PM (+09:00)
94 °C

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Hyojjae hyung, open your mouth ㅋㅋ

빙롤로호
14/06/2026
14/06/2026 05:46 PM (+09:00)
176 °C

February 14th = Everyone knows what day it is.

March 14th = Not as much as February, but many people know.

April 14th = People who celebrate anniversaries well roughly know.

May 14th = The number of people who know the name is starting to decrease.

June 14th = Uh.. it's the 14th, what day is it again?

다털리자
14/06/2026
14/06/2026 05:48 PM (+09:00)
tttttt
빙롤로호
14/06/2026
14/06/2026 05:46 PM (+09:00)
Author
사실 6월 14일은 세계 헌혈의 날입니다.(엄근진)
칼슘만땅
13/06/2026
13/06/2026 03:40 PM (+09:00)
141 °C

It's almost the 2nd anniversary, I guess I won't be able to use the Destroyer before quitting the game.

I can do everything else easily,

Why did you make only the Destroyer so difficult?

Make some other acquisition methods.

Stubbornness is bull-headedness 

재미없짜
14/06/2026
14/06/2026 02:49 PM (+09:00)
길보에서 한개먹고   바로템에 바로 70에 팔아먹었다 ㅋㅋ내케릭 21만따리인데  파괴자는 사치다 ㅋㅋ
피곤한삶
13/06/2026
14/06/2026 01:08 AM (+09:00)
c
S1746021530947912
12/06/2026
13/06/2026 08:05 AM (+09:00)
152 °C

S1743707843728012
12/06/2026
13/06/2026 08:39 AM (+09:00)
Bbb
S1765160312090611
12/06/2026
13/06/2026 08:24 AM (+09:00)
Aaa
S1777646143960200
12/06/2026
12/06/2026 11:05 PM (+09:00)
413 °C

I got 3000 twice in 100 pulls.

바드냥냥이
13/06/2026
13/06/2026 08:47 PM (+09:00)
ㄷㄷㄷㄷ

Phew... Compared to Steam
STOVE developer registration is really easy and well made. Phew...

I struggled more than I thought with strange obstacles while translating and applying, but it seems almost done.

Everyone, fighting next week? This week?!!

정어리MK2
9hr ago
15/06/2026 08:02 PM (+09:00)
스토브도 처음에는 지금처럼 편하지는 않았어요개발자들의 편의를 높이려고 몇번에 걸쳐서 업데이트 하면서 지금처럼 변했죠스팀은 미국 판매자 등록부터 해야 해서 스토브 만큼 편하지는 않죠하는 일 잘되기를 바라겠습니다. 화이팅 입니다.
햄스타치
12/06/2026
12/06/2026 11:17 PM (+09:00)
341 °C

I am a user who started from Kazena's opening day.
Sereniel, who was once a new character? I returned after its release,
Because I played with guest login...
I had to start from scratch ㅜㅜ
I'm posting to say hello in commemoration of my return!!

Lenoir Jouan♡

한잔111
1hr ago
16/06/2026 03:23 AM (+09:00)
흐르는강물을거꾸로거슬러오르는연어들처럼
12hr ago
15/06/2026 04:10 PM (+09:00)
레노아쨩 카와이
Extinct
13/06/2026
14/06/2026 05:15 AM (+09:00)
142 °C

Before sports, optimize your performance and prevent injury with a structured routine. Eat a balanced, carbohydrate-heavy meal 3 to 4 hours before, followed by light, quick-digesting snacks 1 to 2 hours prior. Sip water and electrolytes, and finish with a 5-to-10-minute dynamic warm-up to prepare your muscles. While playing sports requires a lot of preparation, playing BTS Cooking On STOVE is as easy as just logging into the game.

Gwongap users are also people.
We just waited vaguely and everyone quit.
There aren't many left now.  We are also users.

Shiove
12/06/2026
12/06/2026 09:20 PM (+09:00)
142 °C

The gap is already widening compared to other masteries!!!

1 / 2
한잔111
14/06/2026
15/06/2026 04:56 AM (+09:00)
S1761021249148811
14/05/2026
14/05/2026 06:03 PM (+09:00)
81 °C
카오스 제로 나이트메어💕 소통 단톡방♡ 여러분을 모십니다(카제나 유튜버 및 랭커 상주)!

카오스 제로 나이트메어/공략/소통 단톡방입니다.

2025.10.25 정보방 오픈!


고인물분들이 많이 계시고 선행섭에서 하신분들과

카제나 정보 및 게임 이야기, 팁 등 활발합니다.


공략 유튜버분도 계십니다!


디코도 있습니다. 매일 많은 인원이 이용합니다(타게임도 가능).

특별히 제재도 없으며 소통하고 웃고 떠들며 잼있게 지냅니다.


라이브로 소통하며 정보, 팁, 수다, 게임 등 활발해요.

롤, 마작, 서든, 미연시 등 타게임도 함께 플레이합니다.


꼭 카제나 아니여도 상관없어요.


오전, 오후, 새벽시간 많은분들이 이용하며 고수분들이 많이 도와줌니다.

마이크 안되시면 듣기만 하셔도 됩니다. 라이브, 마이크 등 강요 없습니다.

물론 디코도 입장 자율입니다.


재미있어요!


많은 정보와 긍정적인 분위기 너무 좋아요~

궁금하신건 오셔서 물어보셔도 좋고 텃세도 없습니다!

반갑고, 친절하게 알려주십니다 :)

소통이 잘되는 우리방으로

뉴비분들과 기존 인원분들, 먼저 해보신 고인물분들

편하게 입장해주세요! 즐겁게 같이 게임해요!

사람을 너무 좋아하고 정보교류와 수다를 좋아합니다.

이곳에 오셔서 이득되실 거 얻으시며 궁금한거 물어보시고 같이 잼있게 게임해바요 :)


정있고 따뜻하며 정보가 활발한 단톡방을 만들고 싶습니다.

한분 한분이 소중하며 단톡방 주인공은 방장이나 부방장이 아닌 여러분입니다!


기다릴게요!


아래 링크 누르고 입장부탁드려요 :)

https://open.kakao.com/o/gaRZOQYh


감사합니다!


Log in and post a comment!
Characters : 0/1000Words : 0
용의주도면밀
14/05/2026
15/05/2026 02:29 AM (+09:00)

ㅊㅊ