






Hello Heirs, This is GM Dominiel!
On 6/5 (Fri), Epic Seven will receive a client update.
Please see below for more detailed information.
■ 6/5 (Fri) Epic Seven Client Update Notice
1. Schedule: 6/5 (Fri) 02:00 UTC
2. Details: For Service Stabilization
3. OS: Google Play, Google Play Games
※ Please Note!
- The latest client update can be downloaded by each device’s particular store.
- The appearance of the client update may vary depending on your device.
- The timing of the client update availability may vary depending on the device being used.
※ If the update does not appear in your store, please see below!
[Google Play]
① Go to [ Google Play > Menu > My Apps/Game ] and tap the update button.
② Go to [Settings > Applications > Google Play Store > Storage > Delete Cache]
③ Please search for [Epic Seven] and download the client update.
We promise to do our best to provide better service for all of our Heirs.
Thank you!




:)






Ironically, for now
PVP endurance ignore definitely seems to apply, but
The endurance ignore that actually applies to mobs seems negligible, to the point of being unnoticeable.
Clupe
Defense Penetration 90
Endurance Ignore 70
Demonic
Defense Penetration 90
Critical Damage 15%
With Ilpil&rael equipped, Demonic is simply dominant.
Brothers, what mounts do you use?
Frey is the answer - _-... Frey is the best.




cc



Ah.. Notos's divine grace was truly a cheat.
I hoped the 100% fear and bomb debuffs would stick and not be removed
It was so hard....
Everyone, make sure to grab your rewards!!
Grade 3
Grade 2
Grade 1
Special
Forbidden
I'll have to make a combined version later~
It was so hard until dawn...
It kept crashing so much, grrr


Done with 20days login. Thanks CFPH





1막 에기르랑

2막 아브렐슈드

둘 다 깼다아아아아🎊🎊🎆🎇(물론 싱글로ㅋ)
아직도 에스더 스킬 쓰는게 안익숙해서
에기르 1관문에 2시간을 갖다박았는데
어찌어찌 1관문 넘기고 나니
정작 에기르는 한번에 잡았다😇
(물론 억지로 때려잡은거 같음....)
1막클 하고 내적댄스 추고 있었는데
동생이 걍 2막도 가보랜다 안어렵다고
어제 아브렐슈드 누룽지가 된 탓에 소심해졌는데
자신감이 쫌 회복된 김에
그래..?하고 솔깃해서
유튜브 싱글 공략동영상 여러번 돌려보고 도전!
하고 갔다가 1관문 얼음괴물한테
첫판은 뚜들겨맞고 죽음😂😂
다시 공략보고 조심조심 하니 어.. 잡히네?
2관문 아브렐슈드도 죽을 때마다
다시 공략영상 확인하고 재도전하니 어..? 이게 되네...?
그렇게 여차저차 얼레벌레 2막까지 다 밀었당!!
예에에에에에엥🥰🥰
이 영광을 동생과 친구들과
영상 만들어주신 김상드님 바보온돌님께 바칩니닷..☆
예에에에에엥엥🥰🥰

덧붙임 : 그렇게 얻은 재료로 시도한 강화는 다 터졌다☆

굿

나이스



ㅋㅋㅋㅋ

홧팅 

괜찮네요



오호

오 좋다

ㅇ

괜찮네요

Nice!

굿굿

굿

3막도 ㄱㄱㄱ

@플레1111 3막 카운터 치는거 너무 어렵습니다 선배님..ㅜ

c

