STOVE CreatorsBadge Icon
0 °C

ZenittBadge Icon
Creator of this content
CM FlintBadge Icon
05/06/2026
05/06/2026 11:00 AM (+09:00)
91 °C

What would a Korean alleyway horror game feel like? (Click the video below)

▶ Go directly to the store page

Game Title:The Alley: Gwihun (the Alley)

※ Stove Friends Bulletin Board?

This is a space where you can watch Stove game videos from famous creators.

Find videos of games you're interested in and check out the creators' gameplay!

balro
05/06/2026
05/06/2026 01:43 PM (+09:00)
어우 저도 보면서 깜짝 놀랐네요 ㅋㅋ ㅠ 
마솽
04/06/2026
04/06/2026 09:19 PM (+09:00)
643 °C

A friend's daughter

S1770910132246911
05/06/2026
05/06/2026 08:29 PM (+09:00)
오 좋다
하트헌터아르벨
04/06/2026
04/06/2026 07:56 PM (+09:00)
561 °C

Seriously, stop it, this is too much lolololololol

Even among the 36 normal weapons used as materials, not a single one succeeded lolololololol

개미핥기효재
04/06/2026
04/06/2026 08:31 PM (+09:00)
개 저엇가튼 게임 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
카즈하2
04/06/2026
04/06/2026 07:59 PM (+09:00)
ㅇㅈ
S1743866591105112
04/06/2026
04/06/2026 01:14 PM (+09:00)
401 °C

6/3
10*20 = 200
100*7 = 700
1000*2 = 2000
5000*1 = 5000
7900-3000 = 4900

바드냥냥이
05/06/2026
05/06/2026 05:32 PM (+09:00)
ㄷㄷㄷㄷ
STOVE CreatorsBadge Icon
0 °C

ArcopaleBadge Icon
Creator of this content
STOVE CreatorsBadge Icon
0 °C

TsuloudPlayBadge Icon
Creator of this content
STOVE CreatorsBadge Icon
70 °C

SirGrindalotBadge Icon
Creator of this content
무등산막걸리
04/06/2026
04/06/2026 12:01 PM (+09:00)
130 °C

Quickly!!!! 

  

STOVE80921998
04/06/2026
04/06/2026 12:06 PM (+09:00)
오픈더도얼!!
Play Review
GREEN4752
05/06/2026
06/06/2026 01:21 AM (+09:00)
3 °C

'That thing'...?

Not a unique snowman  it's that snowman

I'm sorry, Shim Young ㅠㅠㅠ

Actually,

I made the snowman by referring to this.

I'm sorry, Shim Young lololol

1 / 4
WinterGirl Details
낭천2
28/05/2025
28/05/2025 04:40 PM (+09:00)
138 °C
효재PD 님 질문있습니다

리세는 유져들이 숙제하는 느낌이들어서 쳐 막으셨는데


이벤트에 파괴자몬스터 처치 30회는 숙제가 아닌것 같아서 쳐넣으신건가요??


숙제인것 같은것과 숙제가 아닌것 같은것의 기준과 차이점이 뭐죠??


Log in and post a comment!
Characters : 0/1000Words : 0
S1720740486924211
29/05/2025
29/05/2025 02:03 PM (+09:00)

이벤트라고 하지말고 노가다라고 해라...

직장인은 8시에 파괴자 한번 잡을수 있는데 1주일 안에 30마리 가능? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

좀 쉴라고 해도 숙제 부담 땜에 알람 맞추고 파괴자 잡아야 하냐?????????????ㅅㅂ

두발장전
28/05/2025
28/05/2025 06:56 PM (+09:00)

일퀘 150회는 뭐 항상 안빼먹고 하는거라 그렇다쳐..

근데 월보 30회는 진심 ㅋㅋㅋㅋ