가르바나믹하
14/06/2026
14/06/2026 04:05 PM (+09:00)
94 °C

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Hyojjae hyung, open your mouth ㅋㅋ

빙롤로호
14/06/2026
14/06/2026 05:46 PM (+09:00)
176 °C

February 14th = Everyone knows what day it is.

March 14th = Not as much as February, but many people know.

April 14th = People who celebrate anniversaries well roughly know.

May 14th = The number of people who know the name is starting to decrease.

June 14th = Uh.. it's the 14th, what day is it again?

다털리자
14/06/2026
14/06/2026 05:48 PM (+09:00)
tttttt
빙롤로호
14/06/2026
14/06/2026 05:46 PM (+09:00)
Author
사실 6월 14일은 세계 헌혈의 날입니다.(엄근진)
칼슘만땅
13/06/2026
13/06/2026 03:40 PM (+09:00)
141 °C

It's almost the 2nd anniversary, I guess I won't be able to use the Destroyer before quitting the game.

I can do everything else easily,

Why did you make only the Destroyer so difficult?

Make some other acquisition methods.

Stubbornness is bull-headedness 

재미없짜
14/06/2026
14/06/2026 02:49 PM (+09:00)
길보에서 한개먹고   바로템에 바로 70에 팔아먹었다 ㅋㅋ내케릭 21만따리인데  파괴자는 사치다 ㅋㅋ
피곤한삶
13/06/2026
14/06/2026 01:08 AM (+09:00)
c
S1746021530947912
12/06/2026
13/06/2026 08:05 AM (+09:00)
152 °C

S1743707843728012
12/06/2026
13/06/2026 08:39 AM (+09:00)
Bbb
S1765160312090611
12/06/2026
13/06/2026 08:24 AM (+09:00)
Aaa
S1777646143960200
12/06/2026
12/06/2026 11:05 PM (+09:00)
413 °C

I got 3000 twice in 100 pulls.

바드냥냥이
13/06/2026
13/06/2026 08:47 PM (+09:00)
ㄷㄷㄷㄷ

Phew... Compared to Steam
STOVE developer registration is really easy and well made. Phew...

I struggled more than I thought with strange obstacles while translating and applying, but it seems almost done.

Everyone, fighting next week? This week?!!

정어리MK2
2hr ago
15/06/2026 08:02 PM (+09:00)
스토브도 처음에는 지금처럼 편하지는 않았어요개발자들의 편의를 높이려고 몇번에 걸쳐서 업데이트 하면서 지금처럼 변했죠스팀은 미국 판매자 등록부터 해야 해서 스토브 만큼 편하지는 않죠하는 일 잘되기를 바라겠습니다. 화이팅 입니다.
햄스타치
12/06/2026
12/06/2026 11:17 PM (+09:00)
271 °C

I am a user who started from Kazena's opening day.
Sereniel, who was once a new character? I returned after its release,
Because I played with guest login...
I had to start from scratch ㅜㅜ
I'm posting to say hello in commemoration of my return!!

Lenoir Jouan♡

흐르는강물을거꾸로거슬러오르는연어들처럼
6hr ago
15/06/2026 04:10 PM (+09:00)
레노아쨩 카와이
Extinct
13/06/2026
14/06/2026 05:15 AM (+09:00)
142 °C

Before sports, optimize your performance and prevent injury with a structured routine. Eat a balanced, carbohydrate-heavy meal 3 to 4 hours before, followed by light, quick-digesting snacks 1 to 2 hours prior. Sip water and electrolytes, and finish with a 5-to-10-minute dynamic warm-up to prepare your muscles. While playing sports requires a lot of preparation, playing BTS Cooking On STOVE is as easy as just logging into the game.

Gwongap users are also people.
We just waited vaguely and everyone quit.
There aren't many left now.  We are also users.

막시무스죠
14/06/2026
14/06/2026 06:32 PM (+09:00)
Shiove
12/06/2026
12/06/2026 09:20 PM (+09:00)
142 °C

The gap is already widening compared to other masteries!!!

1 / 2
한잔111
17hr ago
15/06/2026 04:56 AM (+09:00)


안녕하세요 스토브 크루 1기 빵민혁이에요~~


오늘은 스토비 키우기 17일 찬데 이제 어디가서 스토비 안다고 말해도 되지 않을까요?

아...아직은 아닌가?


17일차 질문 바로 들어갈게요!!




항상 댓글 달아주셔서 감사합니다!




Log in and post a comment!
Characters : 0/1000Words : 0
17866569
05/05/2025
05/05/2025 07:04 PM (+09:00)

스토리여 무조건 저에게 감동을 줘야합니다

크루 이민혁
15/05/2025
15/05/2025 10:58 PM (+09:00)
Author

@17866569  산나비 찍먹 어떠세요?


아메리카노두잔
04/05/2025
04/05/2025 02:08 PM (+09:00)

부드러워야 해요! 안그러면 손이 안가더라구요

크루 이민혁
21/05/2025
22/05/2025 01:38 AM (+09:00)
Author

@아메리카노두잔  게임이 부드럽다는게 스토리요? 조작감인가...


카푸치노아사시노
03/05/2025
03/05/2025 11:56 PM (+09:00)

전 캐릭터 디자인이요! 안이쁘면 집중이 안돼요

크루 이민혁
21/05/2025
22/05/2025 01:38 AM (+09:00)
Author

@카푸치노아사시노  저도 그렇습니다!


매직레드
03/05/2025
03/05/2025 11:35 PM (+09:00)

캐릭터 디자인이요

크루 이민혁
21/05/2025
22/05/2025 01:38 AM (+09:00)
Author

@매직레드  인정합니다!!!


불닭볶음면사주세요
27/04/2025
27/04/2025 03:01 PM (+09:00)


크루 이민혁
28/04/2025
28/04/2025 11:51 AM (+09:00)
Author

@불닭볶음면사주세요 


크루 김동한
27/04/2025
27/04/2025 02:51 PM (+09:00)

게임 스토리가 가장 중요하지! 

크루 이민혁
27/04/2025
27/04/2025 03:01 PM (+09:00)
Author

@크루 김동한  스토리는 개인적으로 포켓몬스터 디아루가 펄기아가 지린다고 봅니다!


크루 안수인
27/04/2025
27/04/2025 02:37 PM (+09:00)

캐릭터의 미모..^^

크루 이민혁
28/04/2025
28/04/2025 11:52 AM (+09:00)
Author

@크루 안수인  ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ저도 그런 것 같네요....


yongwun
27/04/2025
27/04/2025 02:11 PM (+09:00)

멀미 안나는지부터 체크해요

크루 이민혁
28/04/2025
28/04/2025 11:52 AM (+09:00)
Author

@yongwun 3d 울렁증이 있나보네요


S1745730432968500
27/04/2025
27/04/2025 02:09 PM (+09:00)

크루 이민혁
28/04/2025
28/04/2025 11:51 AM (+09:00)
Author

@S1745730432968500 


203화이팅
27/04/2025
27/04/2025 01:58 PM (+09:00)

ㅎㅇㅌ!

크루 이민혁
28/04/2025
28/04/2025 11:51 AM (+09:00)
Author

@203화이팅